O mnie

Moje zdjęcie
Jestem jedyna w rodzaju ; D ! Na imię mam Alicja ;*! Mów/pisz : Alicja , Alis ; * Nie lubię Ala ! .;P Mam 16 lat ; )) I myśle ze spodoba wam się mój blog .;* ! Postanowiłam , że od pewnego czasu na moim blogu pojawią się też stylizacje .;)! Będą konkursy ;) Co parę dni będą zamieszczone w notce opisy ,które możecie przesyłać na mój e-mail : alis16@o2.pl

Archiwum bloga

wtorek, 13 grudnia 2011

Znów demot ; D

J. w ;P
Coś ostatnio wzięło mnie na demoty ;D One dają mi inspirację do dalszego życia ;D To dzięki nim nie zwariowałam . ;D ahah ;P
Choć w tym mi nic nie pomoże ;* !Spontan ;)!
Na chwilę obecną cieszę się najwspanialszym-jeśli chodzi o moc wspomnień-miejscem na Ziemi.
Narazie jakoś to leci, nie dochodzi do mnie tylko jedna myśl.. Nie pojmuję tego.
Powoli zaczynam sobie planować sylv. : )
Mam dwie opcje narazie. No, może trzy. Ot co.
A jak przyjdzie co do czego, to i tak wszystko będzie na spontanie. I dopiero 30 grudnuia ogarnę, gdzie idę :D

P.S : Chcę podziękować Klaudi ;)!-bubka15 ;** . Dziękuję ;P! I Mojej jedynej Agatce ;d Tyle ludzi udaje wielkie przyjaciółki a ty jedyna dałaś mi to wszystko Dziękuję ;*! . Kubuś ♥ kocham Cię mocnoo ;D < 33 ;*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz