O mnie

Moje zdjęcie
Jestem jedyna w rodzaju ; D ! Na imię mam Alicja ;*! Mów/pisz : Alicja , Alis ; * Nie lubię Ala ! .;P Mam 16 lat ; )) I myśle ze spodoba wam się mój blog .;* ! Postanowiłam , że od pewnego czasu na moim blogu pojawią się też stylizacje .;)! Będą konkursy ;) Co parę dni będą zamieszczone w notce opisy ,które możecie przesyłać na mój e-mail : alis16@o2.pl

Archiwum bloga

sobota, 17 grudnia 2011

Załamka ; (

Przepraszam , że tak dawnoo nie pisałam , ale  mam strasznego doła .; /
A mianowicie nie mogę sie powstrzymać od powiedzenia komuś prawdy , nawet złej prawdy . A to nie dobrze . ! To wydaje się bardo banalne ale tak nie jest . ! Może dla niektórych się wyżalam . Hm . może też dla niektórych jestem pierdolnięta . Ale sama sobie jestem winna .! Jednak rozstania są bolesne .!
Niedługo Święta a ja na każdym kroku spotykam się z czymś nie miłym . Gdybym choć raz zamknęła mordę to może byłoby inaczej , nie zerwałabym z Kubą , !Chociaż on nie jest taki bez winy , czy to normalne bo mi się wydaje że nie , wysyła mi cały czas przykre sms ;( ! Że to moja wina ! wydzwania . ! i wgl .! Ale na chuj miesza w to swoich kumpli ?! Gdy tak pisze to wreście zrozumiałam ,że nie potrzebnie krzyczę i płacze w poduszkę ! Przecież mogę to wszystko tu napisać i może wtedy mi ''ulży '' ;p. ;/ .! Chciałabym cofnąć czas . . ! Przepraszam że was tym zadręczam ale nie mam innych osób do wygadania się ; (!
Moje przyjaciółka Agata jest chora i nie mam z nią zbytnio kontaktu ;/
A Klaudia pojechała na weekend do rodziny .;d i od wczoraj jej nie ma .;/
A ten skurwiel akurat wczoraj  wybrał  sobie porę na takie coś ;d
Przepraszam za te wulgaryzmy ale nie potrafię się wysłowić gdy mi smutno ;(!

ps : Dodawajcie się do obserwatorów . ;D I piszcie czy podoba wam się mój blog czy może nie ;] ,! Może maciee pomysły na jakiś konkurrs ?;d ;*

Paa ;*!

2 komentarze:

  1. Ej co jest z Tobą ! Głowa do góry ! Jeszcze zrozumie co stracił i na kolanach przyjdzie. Pokaż mu że masz wylane a szybko zrozumie co zrobił źle !;*! Zobaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się! :(
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń