O mnie

Moje zdjęcie
Jestem jedyna w rodzaju ; D ! Na imię mam Alicja ;*! Mów/pisz : Alicja , Alis ; * Nie lubię Ala ! .;P Mam 16 lat ; )) I myśle ze spodoba wam się mój blog .;* ! Postanowiłam , że od pewnego czasu na moim blogu pojawią się też stylizacje .;)! Będą konkursy ;) Co parę dni będą zamieszczone w notce opisy ,które możecie przesyłać na mój e-mail : alis16@o2.pl

Archiwum bloga

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Ideał .;*

Dzisiaj przez prawie cały dzień nie siedziałam na komputerze ;d !
A czemu ?;d
Remont ;/ Jak ja nie lubie tego ;) !
Demotyyy .! ;)
Spotkałam w życiu osobę ! Na którą zawsze mogłam liczyć .;! Aż do dzisiaj .;d Najwyraźniej te 2 lata spędzone z nią nie nauczyły mnie jeszcze teego , że ludzie się zmieniaja ! . A wszystko przez tą cholerną wycieczkę ! ;d Było by inaczej gdybym nie poszła na 10 min do koleżanki ;d ! .. Ale najwyraźniej Agata tego chciała ;d !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz